Νo time
  Ασφαλιστής ή direct
  Ζωής κ Υγείας
  Νοσοκομειακή Περίθαλψη
  Ασφάλιση Δανείου
  Παιδί
  Μέσα μεταφοράς
  Αυτοκίνητο
  Μοτοσυκλέτα
  Σκάφος
  Περιουσίας
  Κατοικιών
  Επαγγελματικών Χώρων
  Γενικές Ασφαλίσεις
  Συνταξιοδοτικά
  Επενδυτικά
  Ομαδική Ασφάλιση
  Ειδικές Κατηγορίες
  Ασφάλιση Προσωπικού Ατυχήματος
  Κλάδος Αστικής Ευθύνης
  Αστική Ευθύνη Ιατρών
  Αστική Ευθύνη Φαρμακοποιών
  Κλάδος Κλοπής και Εμπιστοσύνης
  Επιχειρήσεις Εστίασης
  Κλάδος Ειδικών Κινδύνων
  Ασφάλιση επί πιστώσει Πωλήσεων
  Ασφάλεια σε θάλασσα & Αέρα
  Απαγωγής & Λύτρων
  Ασφάλιση Φωτοβολταϊκών
  Ακύρωσης Γεγονότος
  Έργων Τέχνης
  Bankers Blanket Policy
  Προϊόντα μέσω ΕΤΕ
  Προσθέτω+
  Φροντίζω
 
Μυστικά Επιτυχίας
Αν είσαι «μεγάλος» στα μικρά, τότε είσαι μικρός στα «μεγάλα».

Δυσκολίες, συμφορές, ατυχίες και πισωγυρίσματα συμβαίνουν σε όλους μας. Μικρές ή μεγάλες.
Κάποιοι άνθρωποι ή επαγγελματίες αντιδρούν με απελπισία, ηττοπάθεια, φόβο και θυμό στις μικρές προκλήσεις και δυσκολίες της πωλησιακής τους ζωής.
Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που όταν έλθουν τα δύσκολα, τα μεγάλα, τα «σκοτεινά» στη ζωή τους,
αντιδρούν με μηδαμινότητα και απόλυτη ανεπάρκεια.
Κουράγιο είναι το αντίτιμο που ζητά η ζωή για να σου δώσει την εσωτερική ειρήνη.
Ο άνθρωπος που δεν γνωρίζει αυτή την αλήθεια, δεν ξέρει και πώς να απελευθερώνεται από τις ασημαντότητες.
Παραμένει δέσμιος και αιχμάλωτός τους. Η Μητέρα Τερέζα είχε πει :
«Να είσαι ειλικρινής με τα ασήμαντα πράγματα γιατί διαφορετικά, δυναμώνεις την ικανότητα του να λες μεγάλα ψέματα».

Ποιο είναι το μάθημα;
Δες πως αντιδρά ένας άνθρωπος στις μικρές δυσκολίες και προβλήματα που του προκύπτουν
και θα προβλέψεις ποια θα είναι η συμπεριφορά του στις μεγαλύτερες προκλήσεις που θα εμφανιστούν ανάμεσά του και στη μακροχρόνια επιτυχία και ευημερία που αναζητά.
Οι Γερμανοί λένε ότι «Αυτός που έχει προειδοποιηθεί έχει σωθεί κατά το ήμισυ».
Μην πεις ότι δεν σε προειδοποίησα…! Μη φοβάσαι να δεις την πραγματικότητα στα μάτια!
Όσο δυσάρεστη κι αν σου είναι. Όσο πόνο κι αν σου προκαλεί, μη διστάζεις να βλέπεις και
να αντιμετωπίζεις όσα σου συμβαίνουν στην επαγγελματική και πωλησιακή σου ζωή.
Μάθε να αποδέχεσαι με ηρωισμό την πραγματικότητα.

                                         

¦ Τον πελάτη που ακυρώνει μια μεγάλη παραγγελία.
¦ Την οικονομική αστάθεια.
¦ Την αδικία που υπάρχει και εκδηλώνεται σε πολλές και διαφορετικές μορφές.
¦ Την επαγγελματική διαπλοκή.
¦ Και τόσα άλλα άσχημα πράγματα που καθημερινά συμβαίνουν…

Το πρώτο βήμα για να αντιδράσεις δημιουργικά και να βρεις το δρόμο σου έξω από αυτές τις
καταστάσεις είναι να μην υποκρίνεσαι ότι όλα αυτά δεν είναι υπαρκτά.
Ο «στρουθοκαμηλισμός» σε θάβει ακόμα βαθύτερα μέσα στη σκοτεινή φυλακή της αναξιότητας, του φόβου και της παθητικής αποδοχής.
Μην προσθέτεις ακόμα ένα «φυλακισμένο» στη γη!
Θέλει κότσια για να μη μένεις αμέτοχος!
Αποδέξου το γεγονός ότι η ζωή είναι μπερδεμένη και περίπλοκη.
Φρόντισε να μη ξεμένεις από «αποθέματα» δύναμης, χρήματος, θάρρους, φίλων, ιδεών,
εναλλακτικών λύσεων και επιλογών.

Ο φόβος και η απαισιοδοξία είναι κακοί σύμβουλοι αν θέλεις να κάνεις μια επιτυχημένη σταδιοδρομία στις πωλήσεις.
Όλα σήμερα αποτελούν προκλήσεις.
Ακόμα και μια απλή διαδρομή με το αυτοκίνητό σου.

.Εσύ φρόντισε να γίνεις καλός στην «τέχνη» της προνοητικότητας
• Αντί να απογοητεύεσαι, να προνοείς.
• Αντί να θυμώνεις να κατανοείς και ίσως μερικές φορές, να συμπονάς.
• Αντί να απελπίζεσαι να δημιουργείς.
• Αντί να τα παρατάς να εφευρίσκεις.

Γίνε καλός ή μάλλον, γίνε άριστος στην τέχνη της αντίξοης επιβίωσης στις πωλήσεις και στην επαγγελματική σου ζωή γενικότερα.
Να ζεις σαν να επρόκειτο να πεθάνεις αύριο το πρωί.
Να μαθαίνεις σαν να επρόκειτο να ζήσεις αιώνια. Mahatma Gandhi
Πώς να αντιμετωπίζεις τα αρνητικά νέα.
Να κλείνεις τα μάτια και τα αυτιά σου και να οραματίζεσαι ότι πετυχαίνεις όλους τους προσωπικούς και επαγγελματικούς
σου στόχους – όπως έκανε κι ο Οδυσσέας δεμένος στο κατάρτι.
• Μην παραμελείς να διατηρείς τον εαυτό σου σε φυσική και πνευματική καλή φόρμα.
• Περιόρισε την τηλεόραση και τις αρνητικές ειδήσεις που συνέχεια σε τροφοδοτεί.
• Εστίασε την προσοχή σου και αυτοσυγκεντρώσου σε σοβαρούς πελάτες
και σοβαρές περιπτώσεις που έχεις σε εξέλιξη.

Προσπάθησε να τις ολοκληρώσεις με επιτυχία.
Μη μοιράζεις προσφορές!
Σταμάτα να γίνεσαι γενναιόδωρος με τις προσφορές που δίνεις.
Κι οι δύο μας το γνωρίζουμε πως από τις δέκα προσφορές που δίνεις, είναι ζήτημα αν μια ή δυο
θα υλοποιηθούν.
Κι οι δυο μας το γνωρίζουμε πως κάθε φορά που ετοιμάζεις μια προσφορά ενθουσιάζεσαι και
αρχίζεις να θεωρείς ότι κέρδισες και τη δουλειά.
Και μετά έρχεται η απογοήτευση….
Κι οι δυο μας το γνωρίζουμε πως με κάθε προσφορά που μένει αναπάντητη, το ηθικό σου, ο
χρόνος σου, η ενέργεια και ο αυτοσεβασμός σου τραυματίζονται σοβαρά.
Γι αυτό, πριν ετοιμάσεις την επόμενη προσφορά που θα σου ζητηθεί :
• Συζήτησε και διαπραγματεύσου κάθε τι που ο πελάτης επιθυμεί.
• Συζήτησε το μαζί τους με απόλυτη ακρίβεια και λεπτομερειακά.
• Μάθε ποιος αποφασίζει και ποιο είναι το αποδεκτό γι αυτούς χρηματικό ποσό.
• Μάθε τι είναι αυτό που επιδιώκουν να επιτύχουν.
• Μάθε τι άλλο συμπληρωματικά επιθυμούν.

Με άλλα λόγια, να ξέρεις τι ακριβώς θέλει ο πελάτης, σε ποιο χρηματικό αντίτιμο, ποιος
αποφασίζει και πως, ώστε αν υποβάλλεις μια προσφορά τότε αυτή θα εγκριθεί.
Να έχεις εμπιστοσύνη.
Το θέμα είναι να ξέρεις σε ποιον – Λατινική παροιμία
Μη σταματάς να αναζητάς συστηματικά νέους υποψήφιους πελάτες!
«Δρομολόγησε» το νου σου προς αυτή την κατεύθυνση.
Έτσι να ξεκινάς την ημέρα σου κι έτσι να την ολοκληρώνεις.
Μην περιμένεις να βρεις πελάτες μόνο μέσα από συστάσεις.
Αν δεν παίζεις καλά, το παιχνίδι δεν έχει πλάκα. Κάθε φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε
αναγκάζω τον εαυτό μου να βγει έξω και να παίξει όπως έκανα τότε που ήμουν παιδί -Thomas Watson
Μη σταματάς να μετράς την αποτελεσματικότητα όλων των ενεργειών που κάνεις.
Δεν μπορείς να βελτιώσεις κάτι που δεν μετράς. Να θυμάσαι ότι οι καιροί είναι διαρκώς μεταβαλλόμενοι.
Γι αυτό, και τα αποτελέσματά σου θα είναι μεταβαλλόμενα.
 
                                   

ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΥΦΕΣΗΣ, ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ …ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ!

Οι πλέον δυσαρεστημένοι πελάτες σου είναι η μεγαλύτερη πηγή γνώσης – Bill Gates
Οι πελάτες αποτελούν τη σάρκα και το αίμα μιας επιχείρησης.
Οι ευχαριστημένοι πελάτες, ειδικά σε περιόδους κοινωνικού θυμού και οικονομικής
αναστάτωσης αποτελούν το οξυγόνο για κάθε επιχείρηση που πασχίζει να αναδυθεί μέσα από
το βάλτο της κρίσης και της αβεβαιότητας.

Γι αυτό φροντίστε πάντα να :

1. Προσφέρετε φιλική και σωστή εξυπηρέτηση – Η σωστή εξυπηρέτηση ξεκινά με ένα φιλικό
πρόσωπο κι ένα χαμόγελο.
Πόσο φιλικός/ή είστε;
2. Η σωστή συμπεριφορά προηγείται της σωστής εξυπηρέτησης. Η πνευματική σας
συμπεριφορά είναι η βάση για το πως δράτε και πως αντιδράτε σε σχέση με τους άλλους ανθρώπους.
Γίνεστε αυτό που σκέπτεσθε.
Τι είδους σκέψεις κάνετε;
Πώς τις κατευθύνετε;
3. Οι πρώτες σας λέξεις δίνουν το έναυσμα.
Όλες οι επαφές με πελάτες και υποψήφιους πελάτες είναι κάτι που μπορείτε να ελέγχετε.
Οι πρώτες λέξεις που λέτε δίνουν το έναυσμα για την επικοινωνία που θα ακολουθήσει.
Τι είδους λόγια και με ποιόν τρόπο εκφέρετε;
4. Υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που κάνουν δυνατή μια σωστή εξυπηρέτηση.
Κανένα από αυτά τα στοιχεία δεν μας το έχουν διδάξει στο σχολείο :
-Η δημιουργία και διατήρηση θετικής συμπεριφοράς.
-Η δημιουργία και επίτευξη στόχων.
-Η κατανόηση του εαυτού μας, των συναδέλφων μας & των πελατών μας.
-Να έχουμε υπερηφάνεια γι αυτό που είμαστε, για την εταιρία που αντιπροσωπεύουμε και 
 γι αυτό που κάνουμε.
-Να αναλαμβάνουμε τις ευθύνες για τις πράξεις μας και γι΄αυτό που μας συμβαίνει.
-Να ακούμε αυτά που μας λέει ο άλλος επειδή θέλουμε να κατανοήσουμε.
-Να δεχόμαστε τις αλλαγές σαν φυσική εξέλιξη της διαδικασίας της ζωής και της προόδου.
-Να φτιάχνουμε, να χτίζουμε και να διατηρούμε σχέσεις.
-Να έχουμε την ικανότητα να παίρνουμε αποφάσεις (που σημαίνει ρίσκο).
-Να μαθαίνουμε να (εξ)υπηρετούμε τους άλλους με ένα μοναδικό τρόπο.
-Να δουλεύουμε ομαδικά για να κάνουμε όλους τους υπόλοιπους πιο παραγωγικούς.

 Για να εξυπηρετήσουμε θα πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι να το κάνουμε.

                                        

Εσείς πώς προετοιμάζεστε για κάτι τέτοιο;
5. Να ξέρετε τι πουλάτε σε σχέση με τον πελάτη που έχετε απέναντί σας. Ο πελάτης δε
νοιάζεται για το προϊόν ή την υπηρεσία, νοιάζεται για το ΠΩΣ το προϊόν ή η υπηρεσία θα τον ωφελήσει.
Τους το λέτε έτσι όπως ΑΥΤΟΙ το καταλαβαίνουν, ή έτσι όπως εσείς το κατανοείτε;
6. Να ξέρετε πως να εξυπηρετήσετε τον πελάτη έτσι όπως αυτός το εννοεί.
Οι πελάτες δεν νοιάζονται για σας ή τη δική σας κατάσταση, αλλά για τους εαυτούς και το πρόβλημα τους.
Τους εξυπηρετείτε έτσι όπως ΑΥΤΟΙ το καταλαβαίνουν, ή έτσι όπως εσείς το κατανοείτε;
7. Ο πελάτης έχει πολλά άλλα προβλήματα εκτός από εσάς, και ίσως σας χρησιμοποιήσει σαν «σάκο του μποξ».
Μην το πάρετε προσωπικά αν παρεκτρέπεται.
8. Κανείς δεν θέλει να ξέρει γιατί δεν μπορείτε. Μην τους λέτε γιατί δεν μπορείτε.
Να τους λέτε αυτό που μπορείτε με ενδιαφέρον και ευγένεια.
9. Αναγνωρίστε τους πελάτες γι αυτό που είναι : το εισόδημά σας.
Στην ουσία, ο πελάτης είναι αυτός που πληρώνει το μισθό σας. Την επόμενη φορά που θα
σκεφτείτε ότι ο πελάτης είναι βλάκας να θυμηθείτε ότι αυτός ο «βλάκας» είναι το επόμενο φαγητό που θα φάτε.
10. Η πολιτική της εταιρίας και η σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη σας δεν πάνε μαζί.
Αν υπάρχει πολιτική της εταιρίας εντάξει.
Ποτέ μη το χρησιμοποιείτε ή μην κρύβεστε πίσω από αυτή. Το να πείτε «συγγνώμη, αλλά είναι
η πολιτική της εταιρίας» είναι ένας τρόπος που μόνο οι δειλοί χρησιμοποιούν.
Μήπως χρησιμοποιείτε την πολιτική της εταιρίας για να προσβάλλετε τους πελάτες σας;
11. Όταν θυμώνετε κάποιον πελάτη, θα χρειαστείτε 12 απόπειρες καλής διάθεσης για να
επανορθώσετε μια αρνητική εντύπωση που έχετε δημιουργήσει.
Τι κάνετε για να διορθώσετε την κατάσταση με ένα πελάτη που έχει θυμώσει;
12. Εσείς είστε υπεύθυνος, γιατί διαφορετικά δεν θα γίνει. Αυτή ακριβώς είναι η λεπτή
διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο να το παίρνετε προσωπικά, και στο να το διαχειρίζεστε προσωπικά.
Η ατομική υπευθυνότητα οδηγεί σε ικανοποιημένους πελάτες. Αναλαμβάνετε
τις ευθύνες σας ή μήπως τις περνάτε σε κάποιον άλλο;
13. Να παίρνετε τη δουλειά σας στα σοβαρά, αλλά μην παίρνετε τα παράπονα προσωπικά.
Αν τα πάρετε προσωπικά θα εκνευριστείτε και θα χάσετε την ψυχραιμία και την εστίασή
σας.
Αν τα πάρετε πολύ προσωπικά θα χάσετε τη δουλειά σας.
Αν τα λάβετε σοβαρά υπ΄όψη, τότε συμπλέετε με τον πελάτη.
Αν τα πάρετε προσωπικά εναντιώνεστε στον πελάτη.
14. Η ομάδα σας θα δυναμώσει όταν αρχίσετε να δυναμώνετε ο ίδιος.
Οι ομάδες αποτελούνται από αυτόνομες προσωπικότητες που δουλεύουν μαζί και κάνουν τη δουλειά
τους.
Τι κάνετε ώστε να είστε σίγουρος ότι η δουλειά σας γίνεται τέλεια;
15. Οι πελάτες μιλούν σε άλλους πελάτες και υποψήφιους πελάτες. Θα μιλήσουν για τον τρόπο που τους έχετε συμπεριφερθεί – καλός ή κακός.
Πώς μιλούν για το άτομο σας;   ΑΠΟ ΣΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ !!!