ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
Ασφάλειες όλων των Κλάδων,σε
Συνεργασία με τις Μεγαλύτερες
Ασφαλιστικές Εταιρείες και στις
Χαμηλότερες τιμές της Αγοράς
  ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ
Υπερχρεωμένες Επιχειρήσεις.
Πάρτε Ανάσα.Έμπειροι Οικονομολόγοι.
Ρυθμίζουμε τα Δάνειά σας. Διαγραφές.
Υπευθυνότητα & Επαγγελματισμός
σε όλα τα Στάδια της Διαδικασίας.


  ΑΚΙΝΗΤΑ
Εκτιμήσεις Ακινήτων Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών - Νόμος Κατσέλη. Ειδικές Πραγματογνωμοσύνες και Εκτιμήσεις επί Ακίνητης Περιουσίας. Μέλη της Ένωσης Πιστοποιημένων Ειδικών Πραγματογνομώνων Ελλάδας, ΕΠΠΑ
  ΕΠΙΛΕΞΤΕ
Λόγοι Προτίμησης
 
Συνεντεύξεις
 
Δημοσιεύσεις
 
Σχόλια Πελατών
 
Σχόλια Ειδικών
 
Άρθρα
 
Αστείο & Αλήθεια
 
Στα Σοβαρά
 
Ειδήσεις
 
Πρόγραμμα TV
 
  ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


ΚΕΝΤΡΙΚΟ

Αρτέμιδα Αττικής
Λ.Βραυρώνος 211 (6η στάση)
Τ.Κ. 19016
ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

Τηλ: +30 22940 49597
        +30 22940 45287
        +30 22940 47773
            (8 γραμμές)

Fax: +30 22940 46827


e-mail: financial-solutions@virvilis.gr



ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ

  08:30 έως 20:30
ΘΕΡΙΝΟ ΩΡΑΡΙΟ

  08:30 έως 21:00
ΠΕΜΠΤΗ

 08:30 έως 16:30 
ΣΑΒΒΑΤΟ
 
08:30 έως 15:30 

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
09:00 έως 17:00
ΣΑΒΒΑΤΟ
09:00 έως 13:00

Αναλαμβάνουμε Υποθέσεις Πανελλαδικά
06/03/2012  Τι αλλάζει στις εισπρακτικές εταιρείες
Νέο καθεστώς λειτουργίας για τις εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών (εισπρακτικές εταιρίες).
 
Με το άρθρο 36 του ν. 4038/2012 (ΦΕΚ 14/Α/2.2.2011) θεσπίζονται περιορισμοί και μηχανισμοί ελέγχου για την προστασία της ιδιωτικής σφαίρας και της προσωπικότητας των πολιτών από αθέμιτες εισπρακτικές μεθοδεύσεις.
 
Σύμφωνα με τον δημοσιευθέντα ν. 4038/2012 «Επείγουσες ρυθμίσεις που αφορούν την εφαρμογή του μεσοπρόθεσμου πλαισίου δημοσιονομικής στρατηγικής 2012-215» (ΦΕΚ 14 Α), ο οποίος στο άρθρο 36 εμπεριέχει διατάξεις που τροποποιούν και συμπληρώνουν τον ν. 3758/2009 για τις «Εταιρείες Ενημέρωσης οφειλετών για ληξιπρόθεσμες απαιτήσεις», ισχύουν τα ακόλουθα:
 
«Οι νέες διατάξεις για την λειτουργία των εταιρειών ενημέρωσης οφειλετών (εισπρακτικές εταιρείες) θεσπίζουν συγκεκριμένους περιορισμούς και καθιερώνουν μηχανισμούς ελέγχου που ενισχύουν την προστασία της ιδιωτικής σφαίρας και το σεβασμό της προσωπικότητας των πολιτών από πρακτικές παρενόχλησης. Ειδικότερα, οι σημαντικότερες αλλαγές είναι οι ακόλουθες:
 
 
1) Οι εταιρείες μπορούν να αρχίσουν τις τηλεφωνικές επικοινωνίες για την ενημέρωση του οφειλέτη για ληξιπρόθεσμη απαίτηση μετά την πάροδο δέκα ημερών από την ημέρα που αυτή κατέστη ληξιπρόθεσμη.
 
2) Προσδιορίζεται ένα συγκεκριμένο ωράριο για την επικοινωνία με τον οφειλέτη (9.00 έως 20.00) που περιορίζεται στις εργάσιμες μόνο ημέρες.
 
3) Η επικοινωνία καταγράφεται και τηρείται για ένα έτος προκειμένου να ελέγχεται η παραβίαση του νόμου σε περίπτωση καταγγελίας. Το περιεχόμενο της καταγραφής δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε βάρος του οφειλέτη. Ο οφειλέτης ενημερώνεται για την καταγραφή και το σκοπό της.
 
4) Οι εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών οφείλουν να χορηγούν χωρίς επιβάρυνση στον οφειλέτη ή, μετά από καταγγελία του οφειλέτη, στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, εντός δέκα ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης, κατάσταση με τα συναφή δεδομένα κίνησης των τηλεφωνικών συνδέσεων καθώς και τα αναγνωριστικά στοιχεία του κατόχου της τηλεφωνικής παροχής από την οποία πραγματοποιήθηκε η επικοινωνία με τον οφειλέτη προκειμένου να ελεγχθεί καταγγελία για παραβίαση του νόμου.
 
5) Οι εταιρείες ενημέρωσης είναι υποχρεωμένες να τηρούν ηλεκτρονικό αρχείο τηλεφωνικών επικοινωνιών ενημέρωσης στις οποίες προβαίνουν προς τον οφειλέτη και να χορηγούν τα στοιχεία αυτά στον οφειλέτη ή στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, όταν τους ζητηθεί.
 
6) Οι διατάξεις για την προστασία των οφειλετών εφαρμόζονται όχι μόνο στις εταιρείες ενημέρωσης αλλά και στους ίδιους τους δανειστές (π.χ. πιστωτικά ιδρύματα) όταν προβαίνουν σε επαναλαμβανόμενη ενημέρωση.
 
7) Πέραν της εταιρείας ενημέρωσης που έχει εγγραφεί στο σχετικό μητρώο της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, απαγορεύεται σε οποιοδήποτε άλλο φυσικό ή νομικό πρόσωπο να προβαίνει σε ενημέρωση οφειλετών.
 
Εξασφαλίζεται η δυνατότητα επιβολής κυρώσεων, μεταξύ άλλων και από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, σε όλους όσοι παραβιάζουν τις διατάξεις του νόμου, και όχι μόνο στις εταιρείες ενημέρωσης.
 
Επισημαίνεται ότι προς τις υποχρεώσεις 3, 4 και 5 οι εταιρείες ενημέρωσης οφειλετών θα πρέπει να έχουν συμμορφωθεί στην τήρησή τους μέσα σε δύο μήνες από τη δημοσίευση του νόμου (δηλαδή μέχρι 2.4.2012).
 
Πλέον οι καταγγελίες των οφειλετών για συνεχείς την ίδια ημέρα ή σε συνεχόμενες ημέρες τηλεφωνικές οχλήσεις ή για οχλήσεις με παραπλανητικό ή απειλητικό ή οποιοδήποτε άλλο αθέμιτο περιεχόμενο ή οχλήσεις που συνεχίζονται και όταν λ.χ. ο οφειλέτης έχει προσφύγει στη δικαιοσύνη για ρύθμιση των οφειλών του, θα μπορούν να ελέγχονται κατά εφικτό και αποτελεσματικό τρόπο, να επιβάλλονται στους παραβάτες οι προβλεπόμενες κυρώσεις και να διασφαλίζεται η τήρηση της νομοθεσίας. Ο πολίτης μπορεί πλέον να έχει ουσιαστική προστασία από οποιονδήποτε κι αν προέρχεται η αθέμιτη και παραπλανητική πρακτική, είτε δηλαδή πρόκειται για «εισπρακτική εταιρεία», πιστωτικό φορέα ή οποιονδήποτε τρίτο.
 
Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, στην οποία οι καταναλωτές μπορούν να ζητούν ενημέρωση και να υποβάλλουν τις καταγγελίες τους (τηλ. γραμμή 1520), διαθέτει πλέον, με την συνεργασία του θιγόμενου πολίτη, τα αναγκαία μέσα ελέγχου και επιβολής για την προστασία της προσωπικής σφαίρας των καταναλωτών από αθέμιτες εισπρακτικές οχλήσεις».
 
 
  ΝΕΑ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
27/06/2018
Νέος Εξωδικαστικός Συμβιβασμός
  Από σήμερα η νέα Πλατφόρμα Εξωδικαστικού Μηχανισμού Ρύθμισης Οφειλών
  περισσότερα
07/05/2018
Τριγμοί λόγω Πλειστηριασμών..
  το πιο σοβαρό θέμα..
  περισσότερα
18/04/2018
Μη Τολμήσουν..
  μη το Διανοηθούν καν..
  περισσότερα
14/03/2018
Χρέη Επιχειρήσεων..
  Σανίδα Σωτηρίας..
  περισσότερα
25/01/2017
"Κερδίθηκε" η Έφεση..
  Νέα απόφαση σταθμός Εφετείου υπέρ πελάτη "μας"..
  περισσότερα
24/11/2016
Δεκτή και Μεταρρύθμιση Απόφασης
  Κερδήθηκε η μεταρρύθμιση υπέρ "πελάτη" μας..
  περισσότερα
15/03/2016
Απόφαση Κόλαφος..
  Συνυπεύθυνες οι Τράπεζες..
  περισσότερα
01/03/2016
Νέα Συγκλονιστική Διαγραφή Χρεών
  Σώθηκαν & τα Τρία Ακίνητα
  περισσότερα
14/10/2015
Τεράστια Διαγραφή Χρέους
  Τη Λύση Δίνει η Δικαιοσύνη...
  περισσότερα
16/01/2013
Διαγραφή Χρέους μαμούθ από το Ειρηνοδικείο
  Απαλλαγή από Οφειλή 520.000 ευρώ...
  περισσότερα
06/03/2012
Τι αλλάζει στις εισπρακτικές εταιρείες
  Πως προστατέυονται οι καταναλωτές
  περισσότερα
08/12/2011
Διαγραφή 250.000 Ευρώ
  Δικαστήριο Διέγραψε Χρέος Δανειολήπτη Ύψους 250.000 Ευρώ
  περισσότερα
28/11/2011
Διαγραφή του 93% των Οφειλών
  Το Ειρηνοδικείο Ιωαννίνων διέγραψε το 93% των χρεών δανειολήπτριας...
  περισσότερα
11/08/2011
Η Πρώτη Απόφαση
  Δημοσιεύτηκε η Πρώτη Απόφαση Στη Θεσσαλονίκη
  περισσότερα
05/07/2011
Λειτουργία του blog.virvilis.gr
  Μπορείτε να ενημερωθείτε, να σχολιάσετε και να ρωτήσετε.
  περισσότερα
01/07/2011
Πρώτη Απόφαση ν. 3869/10
  Δικαίωση Για Υπερχρεωμένο Φυσικό Πρόσωπο..
  περισσότερα
  Εγγραφή σε Newsletter
Διεύθυνση Email:
Επιβεβαίωση Email:
:
  ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ
Για σύνταξη οικονομοτεχνικής μελέτης και τυχόν υπαγωγή σας στις ευνοϊκές ρυθμίσεις του νέου νόμου επικοινωνήστε μαζί μας.
περισσότερα
 
ΟΦΕΙΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Ρυθμίσεις Οφειλών Επιχειρηματιών...
περισσότερα
 
ΝΟΜΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Η Εταιρεία μας για τις Νομικές σας υποθέσεις προτείνει...
περισσότερα
 
ΨΗΦΙΣΤΕ
Μια πρωτοβουλία που στόχο έχει τη διαγραφή του χρέους της χώρας έχει ξεκινήσει τις τελευταίες εβδομάδες.
περισσότερα
 
ΤΡΑΠΕΖΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Το Τραπεζικό Μας Τμήμα Είναι Έτοιμο....
περισσότερα
 
ΚΑΡΙΕΡΑ
Προϋποθέσεις Συνεργασίας με την Εταιρία μας
περισσότερα
 
ΔΙΩΞΕ ΤΟ ΦΟΒΟ
Η Ψυχολογία Στην Κρίση...
περισσότερα
 
blog.virvilis.gr
Επισκεφθείτε το BLOG μας
περισσότερα