Συμβουλές
|
1. Η φωτογραφία είναι απαραίτητη |
Oπως λέει και η παλιά κινέζικη παροιμία: "Μια φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις". Από τη στιγμή λοιπόν που η αγγελία θα συνοδεύεται από μια καλή φωτογραφία του αυτοκινήτου, ο ενδιαφερόμενος ασχέτως από το αν έχει καταλήξει σε κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο ή όχι, θα έχει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να λάβει τις πρώτες χρήσιμες πληροφορίες για το -προς πώληση- μοντέλο.
|
2. Ακριβής περιγραφή των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου |
Στην αγγελία πρέπει να αναφέρονται λεπτομερώς η μάρκα, το μοντέλο, η έκδοση και η χρονολογία κατασκευής του οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορέσει να έχει μια πλήρη εικόνα του αυτοκινήτου της αγγελίας και να αποφασίσει αν τον ενδιαφέρει ή όχι. Τα στοιχεία πρέπει να είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να διαβάζονται εύκολα και να προσελκύουν το ενδιαφέρον του αναγνώστη.
|
3. Σαφής περιγραφή του χρώματος |
Tο χρώμα του αυτοκινήτου πρέπει να αναφέρεται με σαφήνεια χωρίς να είναι ανάγκη να υιοθετείται ο κωδικός από το χρωματολόγιο της εταιρείας. Για παράδειγμα ο όρος Blue Marine δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, όμως το "σκούρο πράσινο" δίδει μια ιδέα για την εμφάνιση του μοντέλου, ιδιαίτερα στην περίπτωση που η αγγελία δε συνοδεύεται από μια καλή φωτογραφία.
|
4. Ενδειξη του χιλιομετρητή |
Tο σύνολο των χιλιομέτρων που έχει διανύσει το αυτοκίνητο είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας αξιολόγησης του οχήματος ιδιαίτερα όταν αυτή συνδυάζεται με την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας που αναγράφεται πάνω στην άδεια κυκλοφορίας.
|
|
5. Πλήρης κατάλογος του εξοπλισμού |
O εξοπλισμός ενός αυτοκινήτου χωρίζεται σε δύο τομείς, ασφάλειας και άνεσης. Στην αγγελία πρέπει να αναφέρονται όλα τα στοιχεία ακόμα και αυτά που θεωρούνται πλέον δεδομένα για όλα σχεδόν τα μοντέλα της αγοράς, π.χ. αερόσακος οδηγού. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο διαθέτει π.χ. ένα πολύ καλό ηχοσύστημα, αυτό πρέπει να αναφερθεί ξεχωριστά ώστε να "κεντρίσει" το ενδιαφέρον. Eδώ αξίζει να αναφέρουμε ξανά ότι η συνολική τιμή του αυτοκινήτου δεν μπορεί να επηρεαστεί σε μεγάλο βαθμό από την ύπαρξη πολλών στοιχείων του έξτρα εξοπλισμού καθώς η αξία τους μειώνεται κατά το ήμισυ σε μια μεταπώληση.
|
|
6. Προηγούμενες επιδιορθώσεις |
Kινητήρας, συμπλέκτης, σύστημα πέδησης, ελαστικά, εξάτμιση... αν κάποιο από τα προηγούμενα στοιχεία έχει αντικατασταθεί στο πρόσφατο παρελθόν και έχει π.χ. χρησιμοποιηθεί για λιγότερα από 5.000 χλμ. αξίζει να αναφερθεί καθώς βελτιώνει την εικόνα του αυτοκινήτου.
|
7. Αναφορά σε διάφορες τροποποιήσεις |
Σε περίπτωση που το όχημα διαθέτει διάφορες μετατροπές, για παράδειγμα κάποιο άλλο τιμόνι από αυτό που διατίθεται από την εταιρεία, μια βελτιωτικού τύπου εξάτμιση ή μια ηλιοροφή, πρέπει να αναφερθούν καθώς συμβάλουν στη διαμόρφωση μιας πιο λεπτομερούς εικόνας του μοντέλου.
|
8. Τονίστε την τιμή |
H πιο σημαντική ίσως από τις πληροφορίες της αγγελίας και το σημείο όπου όλα τα μάτια στρέφονται αργά ή γρήγορα είναι η τιμή. Γι' αυτόν το λόγο καλό είναι το συγκεκριμένο νούμερο να αναγράφεται με διαφορετικό χρώμα και στην πρώτη σειρά.
|
9. Σχόλια |
Στην αγγελία είναι καλό πολλές φορές να αναφέρονται και διάφορα χαρακτηριστικά στοιχεία του αυτοκινήτου όπως για παράδειγμα κάποια μετατροπή στην κινητήρα που φέρει τη σφραγίδα έγκρισης του κατασκευαστή. Κάτι τέτοιο δίνει χρήσιμα στοιχεία στον ενδιαφερόμενο για τον χαρακτήρα του μοντέλου και δικαιολογεί με τον καλύτερο τρόπο μια πιθανώς μεγαλύτερη τιμή από τα υπόλοιπα μοντέλα που παρουσιάζονται.
|
|
10. Τρόπος πληρωμής |
Eνα επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο το οποίο πρέπει να αναφέρεται στην αγγελία του αυτοκινήτου είναι ο τρόπος αποπληρωμής του. Το ποσό της προκαταβολής (αν ζητείται) και ο αριθμός των δόσεων αποτελούν πολύ σημαντικά στοιχεία τα οποία λαμβάνονται ιδιαίτερα υπόψη από τον ενδιαφερόμενο. |