ΕΣΠΑ
  Επιδοτήσεις Επιχειρήσεων
  Διεθνής Λογαριασμός
  Ορισμός Διεθνή Λογαρισμού
  Προϋποθέσεις Ανοίγματος
  Υπηρεσίες Μας
  FAQ `S
  On-line αίτημα
  Ιδιώτες
  Καταθέσεις
  Κάρτες
  Καταναλωτικά Δάνεια
  Στεγαστικά Δάνεια
  Επιχειρήσεις
  Καταθέσεις
  Δάνεια
  Κάρτες
  Leasing
  Χρηματοδοτήσεις
  Εξωτερικού για Επιχειρήσεις
  Παρεχόμενες Υπηρεσίες
  Πως θα Δανειζόμαστε
  Ενημέρωση Καταναλωτή
  Επενδύσεις
  Εταιρίες Επενδύσεων
  Χρυσός
  Χρηματιστήριο
  Ιστορικό Επιτοκίων
  Κυπριακή Οικονομία
  Φορολογία
  Εταιριών Κύπρου
  Σύμβαση Ελλάδας Κύπρου
  Σ.Α.Δ.Φ.
  Σύνδεσμοι
  Όλες οι Τράπεζες
  Βρείτε Χρήσιμα links...
  Διάφορα Έντυπα
 
  Περιοχή Συνεργατών
 
Email:
   
Password:
   
 
Χρήσιμες Συμβουλές

ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΩ ΠΑΝΤΑ ΝΙΚΗΤΗΣ..

                        Το μεγαλύτερο λάθος!
Το μεγαλύτερο λάθος που συνήθως κάνουν σε περιόδους κρίσεων πολλοί επιχειρηματίες αλλά και οι  μεγάλες εταιρίες, είναι οι περικοπές στους τομείς του μάρκετινγκ, της διαφήμισης και της εκπαίδευσης. Τομείς τόσο νευραλγικοί και απαραίτητοι που ειδικά σε δύστροπους και απρόβλεπτους καιρούς, αποτελούν ίσως την πλέον αποτελεσματική μορφή για την εισροή εσόδων και αύξηση των πωλήσεων μιας επιχείρησης!
Aυστυχώς, οι «φωστήρες» που παίρνουν τέτοιου είδους αποφάσεις και κάνουν τέτοια λάθη (για τα οποία και χρυσοπληρώνονται) είναι τα γνωστά και μη εξαιρετέα golden boys & girls…!
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ : Σταματήστε να τους «χρυσώνετε» και είτε στείλτε τους σπίτια τους ή αρχίστε να συνδέετε τις αμοιβές αυτών των κυρίων και κυριών με αποτελέσματα απτά, μετρήσιμα και συγκεκριμένα. Aιαφορετικά, αρχίστε να σκέφτεστε πολύ σοβαρά την προοπτική να ξεκινήσετε συνεργασίες με εξωτερικούς συμβούλους οι οποίοι θα αναλάβουν συγκεκριμένες εργασίες και θα συμμετέχουν στο ρίσκο των επιλογών τους, μέσα από τον τρόπο που θα συμφωνηθούν οι αμοιβές τους.
Σας φαίνεται δύσκολο; Αν αυτό είναι δύσκολο, τότε με ποιους τρόπους θα επιβιώσετε επιχειρηματικά; Με τις απολύσεις και τις περικοπές; Ίσως…
Η αλαζονεία, η παντογνωσία, η συνωμοσία, ο μυστικισμός και η υπεροψία είναι χαρακτηριστικά του ανθρώπου που φοβάται, που είναι ανασφαλής και «λίγος» για να σταθεί στο ύψος και τις απαιτήσεις των περιστάσεων. Είναι οι άμυνες όλων αυτών που συνενώνουν τις «σκοτεινές» και φαύλες δυνάμεις τους ώστε να αλληλοπροστατευθούν, συγκαλύπτοντας με αυτό τον τρόπο τις ανομίες και την άγνοιά τους για κάθε τι αξιόλογο, αξιοπρόσεκτο και ουσιώδες.
Αν οι μεγαλοεπιχειρηματίες και οι μέτοχοί τους έχουν μυαλό, κάποια golden boys & girls έπρεπε εδώ και καιρό να έκαναν άλλες δουλειές…



Να θυμάσαι την υπέρτατη αρχή όλων των πωλήσεων.
Πάντα γίνεται πώληση. Είτε πουλήσεις, είτε δεν πουλήσεις. Κάθε φορά που εσύ πουλάς, ο άλλος αγόρασε τις δικές σου ιδέες.
Κάθε φορά που δεν κατορθώνεις να πουλήσεις, εσύ αγόρασες τις αντιρρήσεις, τις ενστάσεις, τους φόβους ή την αναβλητικότητα του υποψήφιου πελάτη!
«Θα επιμείνω μέχρι να επιτύχω» Og Mandino (1923-1996) Συγγραφέας του βιβλίου «Ο μεγαλύτερος πωλητής στον κόσμο».
Άλλο «υποψήφιος πελάτης» και άλλο «σωστός υποψήφιος πελάτης»!
Η ζωή είναι πολύ σύντομη για να τη σπαταλάς, αναζητώντας ανθρώπους που δεν πρόκειται να αγοράσουν από εσένα.
«Κάθε φορά που ψάχνεις να βρεις μέλι θα πρέπει να περιμένεις να σε τσιμπήσουν οι μέλισσες».
Kenneth Kaunda (1964–1991). Πρώτος πρόεδρος της Ζάμπια.


Να έχεις Ξεκάθαρο Αντικειμενικό Σκοπό.
Πότε μην ξεκινάς μια πώληση, μια διαπραγμάτευση ή μια σύσκεψη αν πρώτα δεν έχεις Ξεκάθαρο Αντικειμενικό Σκοπό.(Ξ.Α.Σ)
Ο Ξ.Α.Σ. εστιάζεται στη δράση που εσύ θέλεις να αναλάβει ο άλλος, αφού πρώτα ολοκληρώσεις αυτό που έχεις να πεις ή να κάνεις μαζί του. Aεν εστιάζεται στη δική σου δράση.
Τα τρία μεγάλα οφέλη του Ξ.Α.Σ
1.Έχεις αυτοπεποίθηση.
2.Κερδίζεις το σεβασμό του άλλου ανθρώπου (πελάτη, συνεργάτη, εργοδότη).
3.Μπορείς και κάνεις σωστότερη διαχείριση του χρόνου σου.
Κανένα ραντεβού, κανένα τηλεφώνημα δε θα πρέπει να γίνεται, αν πρώτα, εσύ ο ίδιος δεν
έχεις ξεκαθαρίσει μέσα σου, τι ακριβώς είναι αυτό που επιδιώκεις να κάνει ο πελάτης, μετά από το τηλεφώνημα, ή το ραντεβού.
«Όλα τα ρεκόρ ταχύτητας τα καταρρίπτουν άνθρωποι που δεν πάνε πουθενά».Ανώνυμος

Μάθε να εκμεταλλεύεσαι δημιουργικά το χρόνο σου.
Ο χρόνος δεν είναι χρήμα. Είναι ζωή! Χρήμα καινούργιο μπορείς να δημιουργήσεις όσες φορές και αν καταστραφείς οικονομικά. Χρόνο όχι. Η ψυχολογία μας υπαγορεύει ότι οι άνθρωποι που δεν εκμεταλλεύονται σωστά το χρόνο τους έχουν μειωμένη αίσθηση της αυτο-αξίας τους.
Κάποτε ο Frank Sinatra στο διάλειμμα μιας πρόβας ήταν μόνος στη σκηνή, έως ότου ένας τεχνικός του ζήτησε να τον βοηθήσει να σπρώξουν ένα μεγάλο πιάνο στην άκρη της σκηνής. Ο Sinatra του απάντησε : «Λυπάμαι, δεν μπορώ να το κάνω, γιατί δεν πληρώνομαι για να σπρώχνω πιάνα!»
Μήπως σπρώχνεις πιάνα χωρίς να πληρώνεσαι;

Μη νομίζεις ότι αν δώσεις προσφορά θα πάρεις και τη δουλειά.
Οι προσφορές από μόνες τους AΕΝ κλείνουν πωλήσεις ! Μην έχεις την ψευδαίσθηση ότι ο πελάτης θα δελεαστεί να αγοράσει επειδή απλά, έκρυψε την αδιαφορία του κάτω από το “πέπλο” του «Ετοιμάστε μου μια προσφορά».
Πάντα να προ-συμφωνείς όλα εκείνα που θέλει ο πελάτης, ώστε αν τα έχει και γραπτώς, ακριβώς όπως συμφωνήθηκαν, θα τα αποδεχτεί !
Θυμήσου την σπουδαία αρχή των πωλήσεων υπαγορεύει ότι : «Αν είναι να χάσω, ας χάσω όσο νωρίτερα γίνεται!»
Πάψε να ασχολείσαι με πελάτες, ή υποψήφιους πελάτες, όταν :
• Ο χρόνος και η ενέργεια που καταναλώνεις για να διατηρήσεις την πωλησιακή σχέση ζωντανή δεν αποτελούν πλέον μια καλή επένδυση του χρόνου σου, ή των αποθεμάτων της εταιρίας σου.
• Ο υποψήφιος πελάτης εξακολουθεί να προσπαθεί να σε εκμεταλλευτεί πέρα από τις αντοχές σου.
• Μόνον αυτός βγαίνει κερδισμένος και όχι και οι δυο σας.
• Ο ανταγωνισμός θα κάνει «τα πάντα» (με ηθικούς ή ανήθικους τρόπους και μέσα) για να σου «ξεκλέψει» τον συγκεκριμένο πελάτη επειδή βρίσκονται σε απόγνωση, ή απλά, επειδή παίζουν ανήθικα. Σαν αποτέλεσμα, ο πελάτης σε πιέζει ή απαιτεί να του δώσεις αυτά που του δίνει ο ανταγωνισμός. Προσοχή!
• Οτιδήποτε και αν δοκιμάσεις μαζί του δεν τον κάνει να ανταποκριθεί θετικά.
• Η διαίσθησή σου λέει ότι θα πρέπει να τον εγκαταλείψεις.
• Ο πελάτης σου λέει ψέματα, σου κρύβει, ή σου παρουσιάζει τα γεγονότα έτσι όπως τον συμφέρει.
• Το μοναδικό ενδιαφέρον του υποψήφιου πελάτη είναι η καλύτερη τιμή και δεν δείχνει ότι τον απασχολεί η σωστή εξυπηρέτηση, η ποιότητα, ή η δική σου ικανότητα να τον βοηθήσεις να λύσει τα προβλήματα που έχει, ή να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής του, ή της επιχείρησής του.
• Σε παραπέμπει να παρουσιάσεις τις προτάσεις σου σε άτομα ή στελέχη, που δεν έχουν τη δύναμη να αποφασίσουν κι εσύ το γνωρίζεις.
Αν σε κάθε μεμονωμένη περίπτωση ανταποκρίνονται πάνω από τρία χαρακτηριστικά όπως στα περιγράφω πιο πάνω, τότε μάλλον θα πρέπει να αρχίσεις να ψάχνεις για κάποιον άλλο, πιο αξιόλογο υποψήφιο ή πελάτη.

Η ζωή των πωλήσεων.
Η πωλησιακή ζωή μοιάζει με φαστφουντάδικο και όχι με εστιατόριο πολυτελείας. Στο καλό εστιατόριο, πρώτα τρως και ύστερα πληρώνεις, ενώ στο φαστφουντάδικο, πρώτα πληρώνεις και ύστερα τρως!
«Γενναιότητα είναι η ικανότητα να αποδίδεις κατάλληλα ακόμα και τότε που είσαι σχεδόν νεκρός από το φόβο».
~Omar Bradley (1893 –1981) Στρατηγός
Όλοι οι κορυφαίοι πωλητές έχουν φτάσει σε ένα επίπεδο, όπου έχουν εξοικειωθεί με το φόβο της απόρριψης. Η απόρριψη δεν τους κάνει εσωστρεφείς.

Είσαι ικανός ή αποτελεσματικός;
Γίνε αποτελεσματικός ! Το να είσαι ικανός δεν είναι αρκετό. Μην μπερδεύεις την κινητικότητα με την αποτελεσματικότητα!
Σε όλη τη διάρκεια της πωλησιακής μας ζωής, κρινόμαστε από τα αποτελέσματά μας και όχι από τις προθέσεις μας. Στη μετά θάνατο ζωή, κρινόμαστε από τις προθέσεις και όχι από τα αποτελέσματά μας.
«Κάποιοι από μας θα κάνουν τη δουλειά τους σωστά και κάποιοι άλλοι όχι. Όλοι μας θα
κριθούμε από ένα πράγμα: το αποτέλεσμα». Vince Lombardi (1913-1970), Cιάσημος προπονητής ποδοσφαίρου.
Είτε σου αρέσει ή δεν σου αρέσει να το παραδεχτείς : σε περιόδους οικονομικής αστάθειας, ο πελάτης είναι «άφιλος».
Μην κάνεις το λάθος να πιστεύεις ότι ο πελάτης επειδή είναι σήμερα πελάτης σου θα παραμείνει και αύριο.
Σε περιόδους ραγδαίων αλλαγών, όπως αυτή που ζούμε, η φιλία έρχεται δεύτερη. Πρώτο έρχεται το αίσθημα της επιβίωσης. Το θέμα είναι πως αν αντιμετωπίζεις τους πελάτες σαν τα λουλούδια του κήπου σου, τότε ο κήπος αυτός δεν πρόκειται να μαραθεί. Αν θέλεις να έχεις υψηλές και ποιοτικές μελλοντικές πωλήσεις, θα πρέπει να φροντίζεις, να ενδιαφέρεσαι και να εξυπηρετείς σωστά τους πελάτες που έχεις σήμερα. Φυσικά, κάποιους θα χάσεις και κάποιους θα κερδίσεις. Το θέμα είναι ότι εσύ έκανες το καλύτερο που μπορούσες.
«Παίρνει 20 χρόνια για να δημιουργήσεις καλή φήμη και πέντε λεπτά για να την καταστρέψεις. Αν το καλοσκεφτείς, θα αρχίσεις να κάνεις τα πράγματα διαφορετικά». – Warren Buffett, επενδυτής

Έχεις δυο επιλογές να αντιδράσεις ή να ανταποκριθείς στη ζωή. Τι διαλέγεις;
Η ζωή μοιάζει με μια θεραπεία. Ο τρόπος που της συμπεριφερόμαστε κάνει τη διαφορά. Όταν κάποιος άρρωστος χρειάζεται να πάρει μια θεραπεία, στο τέλος της θεραπευτικής περιόδου ο γιατρός τον επανεξετάζει και αποφαίνεται αν ο οργανισμός του ασθενούς ανταποκρίθηκε στη θεραπεία ή αν αντέδρασε στη θεραπεία. Στη δεύτερη περίπτωση ο ασθενής εξακολουθεί να υποφέρει και παραμένει στο ψάξιμο, στην αναζήτηση γιατρειάς και στην αγωνία.
Εσύ ανταποκρίνεσαι ή αντιδράς στις προκλήσεις που καθημερινά η ζωή απλώνει στο δρόμο σου;
Όσο μεγαλύτερος ο αυτοσεβασμός σου, τόσο μικρότερα τα εμπόδια.
Υπάρχει μια αντίστροφη σχέση ανάμεσα σε φόβο και αυτο-εκτίμηση. Όσο μεγαλύτερος είναι ο φόβος σου, τόσο πιο μικρή είναι η αυτοεκτίμησή σου.
Όσο μεγαλύτερη είναι η αυτο-εκτίμησή σου, τόσο λιγότερο φοβάσαι. Όσο περισσότερο σου αρέσει ο εαυτός σου, τόσο λιγότερο φοβάσαι την απόρριψη.
«Δεν έχει σημασία τι είδους άνθρωπος έχει γεννηθεί κάποιος, αλλά τι είδους άνθρωπος έχει επιλέξει να είναι».
J. K. Rowling, συγγραφέας.

Αν εσύ δεν πιστεύεις ότι αξίζεις, γιατί να το πιστέψει ο πελάτης που έχεις απέναντί σου;
Για να μπορέσεις να πουλάς με επιτυχία, θα πρέπει πρώτα να μπορείς να σκέφτεσαι ότι είσαι
άξιος και ικανός για μεγάλες πωλήσεις!
Τα συναισθήματά σου προκαθορίζουν και διαμορφώνουν τα πωλησιακά σου αποτελέσματα σε νίκες ή αποτυχίες.
Γι αυτό, πάντα μα πάντα, να ανταποκρίνεσαι με ευγενική επιθετικότητα και ακλόνητη αυτοπεποίθηση, σε κάθε αντίρρηση ή απαξίωση που θα εκφέρει ο πελάτης. Μάθε να αγαπάς αυτή τη διαδικασία.
Μάθε να αγαπάς να είσαι ταυτόχρονα ευγενικός αλλά και πλήρης από μια μορφή «επιθετικής» πωλησιακής αυτοπεποίθησης, αντί να πουλάς αμυντικά.
Βγάλε από το μυαλό σου τις λέξεις «δεν μπορώ». Samuel Johnson (1709-1784)
Βρετανός Κριτικός και ποιητής
Μη φοβάσαι να αλλάξεις.
Αν οι αλλαγές που συμβαίνουν έξω από εσένα γίνονται με γρηγορότερους ρυθμούς από τις αλλαγές που συμβαίνουν μέσα σου, τότε το τέλος δεν είναι μακριά, βρίσκεται ...μέσα σου!
Θυμήσου: Όταν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα στο «διάβολο» που δεν ξέρεις και σ΄ εκείνον που ξέρεις, να προτιμήσεις τον πρώτο!
Το να μπορείς να προσαρμόζεσαι στις ραγδαίες αλλαγές και τα νέα δεδομένα, είναι μια ικανότητα που προηγείται της επιτυχίας σε κάθε μορφή πωλησιακής δραστηριότητας.
«Η τέχνη της ζωής δεν είναι παρά μια διαρκής προσαρμογή στο περιβάλλον σου».
Okakura Kakuzo (1863-1913) Κριτικός τέχνης

Μάθε να τολμάς!
Κάθε φορά που δεν τολμάς να ζητήσεις, να διεκδικήσεις, να ανταγωνιστείς, μαθαίνεις τους άλλους πώς να σε αγνοούν, να σε απαξιώνουν και να σε απορρίπτουν.
Aεν ξέρω αν υπάρχει «κάρμα» έτσι όπως το πιστεύουν οι Βουδιστές. Ξέρω όμως, ότι υπάρχει πωλησιακό κάρμα. Αυτό σημαίνει πως σήμερα, ενώ σχεδιάζουμε τρόπους για να ανακάμψουν οι πωλήσεις μας, θα πρέπει πρώτα να μάθουμε πως να γιατρεύουμε όλα τα λάθη, τις ατέλειες και τις αναβλητικότητες του παρελθόντος μας, που μας έχουν σήμερα οδηγήσει στην αναγκαιότητα να βρούμε τρόπο να ανακάμψουμε.
«Το παν είναι να έχεις το κουράγιο να αντιμετωπίζεις τα όσα σου φέρνει στο διάβα της η ζωή».
Μητέρα Τερέζα (1910-1997) Κάτοχος Νόμπελ Ειρήνης

Το 15-20% των πωλητών κάνουν το 80-90% των πωλήσεων.
Οι δυνατοί πωλητές δεν είναι εκείνοι που κλείνουν μεγάλες δουλειές, αλλά εκείνοι που έχουν σταθερή εισροή νέων συστάσεων.
Οι αδύναμοι πωλητές χάνουν το 80% του χρόνου τους προετοιμάζοντας προτάσεις και αφήνοντας πίσω την καθημερινή διαδικασία που είναι η λήψη συστάσεων. Έτσι, όταν μια μεγάλη δουλειά δεν υλοποιηθεί, δεν έχουν αποθέματα νέων ονομάτων για να απευθυνθούν.
Οι αδύναμοι πωλητές αναβάλλουν τη λήψη συστάσεων, επειδή απασχολούν όλο τους το χρόνο στην προετοιμασία προσφορών, ή συναντήσεων με πελάτες. Aεν κάνουν τα σπουδαία, αλλά εστιάζονται στα επείγοντα. Με αυτό τον τρόπο ξεμένουν από αποθέματα υποψήφιων πελατών, από ενθουσιασμό και καλή ψυχολογία!
Κανείς πωλητής δεν πρέπει να ισχυρίζεται ότι είναι τόσο πολυάσχολος, ώστε δεν του μένει χρόνος για να κάνει λήψη και πιστοποίηση υγιών συστάσεων.
«Η επιμονή είναι το μυστικό της επιτυχίας. Η αναβλητικότητα είναι το μυστικό της αποτυχίας».
Milton Levine (1913 - ), εφευρέτης

Εσύ είσαι ο πωλητής. Εσύ πουλάς. Δεν αγοράζεις!
Γι αυτό ποτέ μην «αγοράζεις» τις αντιρρήσεις και τους περιορισμούς του υποψήφιου πελάτη. Από τη στιγμή που θα αρχίσεις να δείχνεις κατανόηση και συμπάθεια στις ατεκμηρίωτες αντιρρήσεις και αντιδράσεις του πελάτη, τότε έχεις χάσει την πίστη σου στο προϊόν σου και στις ικανότητές σου.
«Τα εκπαιδευμένα μυαλά ξεχωρίζουν, επειδή έχουν την ικανότητα του να διευθετούν μιαν άποψη χωρίς να την αποδέχονται».
Αριστοτέλης