|
Πρέπει να προβάλεται το αυτοκινητό σας
|
Από τη στιγμή που κάποιος αποφασίζει να πωλήσει το αυτοκίνητό του, ο καλύτερος τρόπος προβολής του είναι μέσω κάποιας αγγελίας ανεξάρτητα με το μέσο όπου αυτή θα δημοσιευτεί. Οπως είναι όμως λογικό υπάρχουν ορισμένα σημεία-"κλειδιά" τα οποία χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής ώστε το αυτοκίνητο να τύχει της καλύτερης δυνατής προβολής.
|
Aπό τη στιγμή που ένα αυτοκίνητο μπαίνει σε αγγελία υπάρχουν πολλοί τομείς που πρέπει να ληφθούν σοβαρά υπόψη ώστε να μπορέσει να επιτευχθεί μια γρήγορη και συμφέρουσα πώλησή του.
Επειδή όπως είναι φυσικό ο χώρος μιας αγγελίας είναι περιορισμένος, πρέπει μέσα σε λίγες γραμμές να γίνει μια πλήρης και εμπεριστατωμένη παρουσίαση όλων των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου με τέτοιο τρόπο, ώστε ο ενδιαφερόμενος να μπορέσει να συγκρατήσει εύκολα και άμεσα τα στοιχεία που τον ενδιαφέρουν.
Για παράδειγμα, ο βασικός εξοπλισμός ασφαλείας στα περισσότερα μοντέλα της τελευταίας πενταετίας βρίσκεται σε ένα πολύ καλό επίπεδο.
Από τη στιγμή λοιπόν που το - προς πώληση - μοντέλο διαθέτει κάποια στοιχεία, όπως πλευρικοί αερόσακοι, που στις περισσότερες εκδόσεις του μοντέλου δεν περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό, πρέπει οπωσδήποτε να αναφερθούν, χωρίς βέβαια να παραληφθεί η αναφορά όλων των στάνταρ στοιχείων όπως αερόσακος συνοδηγού (αν υπάρχει), ABS κ.ά.
Επίσης από τους πίνακες τιμών των μεταχειρισμένων μπορεί ο καθένας να πληροφορηθεί την πραγματική αξία του μοντέλου που έχει στην κατοχή του, ώστε να διαμορφώσει την τιμή πώλησής του.
Ενα στοιχείο που πρέπει να ληφθεί υπ' όψη είναι ότι οποιαδήποτε στοιχεία έξτρα εξοπλισμού που έχουν τοποθετηθεί στο μοντέλο από τον ιδιοκτήτη δεν μπορούν να υπολογιστούν στη συνολική τιμή του οχήματος βάσει της πραγματικής τους αξίας.
Εχει υπολογιστεί ότι κατά μέσο όρο η αξία του έξτρα εξοπλισμού μειώνεται κατά 50%. Το περιοδικό μας συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει τους δέκα "Χρυσούς κανόνες" που συμβάλλουν στη σύνταξη μιας όσο το δυνατόν καλύτερης αγγελίας ενός αυτοκινήτου.
|
|
|
|